Job 14 van 41


Report this listing

Solliciteren



commerciële consulent(e) dienstenchequesector - regio Eeklo


Functie

Ben jij een commercieel talent dat ook uitblinkt in administratie? Solliciteer dan nu bij een van de grootste dienstenchequebedrijven!

Als consulent ben je verantwoordelijk voor de werving en selectie van huishoudhulpen en het matchen van hun vaardigheden met de behoeften van klanten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel huishoudhulpen als klanten en volgt beide nauwlettend op.

Je krijgt de kans om jouw eigen kantoor in een nieuwe regio uit te bouwen. Jij bent verantwoordelijk voor het opzetten en laten groeien van jouw eigen team en klantenbestand. Ben jij klaar voor deze spannende uitdaging? Solliciteer nu en maak deel uit van ons team!

Je takenpakket

  • Je bent verantwoordelijk voor de werving en selectie van huishoudhulpen in jouw regio.
  • Bij een klantenaanvraag pols je naar de behoeftes van je (nieuwe) klant en breng je deze grondig in kaart. Daarna ga je op zoek naar de perfecte match klant-huishoudhulp.
  • De dienstenchequesector is een vraag-aanbod wereld waar je als consulent inschat wat de behoefte van het moment is.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel huishoudhulp als particuliere klant, en volgt hen allebei nauw op.
  • Voor je team van huishoudhulpen stel jij de planningen op, rekening houdend met regio, uren, verlof, enz.
  • Je verzorgt de volledige administratieve opvolging van de dossiers
  • Je kan goed met office overweg en leert werken met ons softwarepakket.

Jouw profiel

Communicatief persoon en administratieve duizendpoot

  • Plannen en organiseren zijn één van jouw sterktes
  • Administratieve duizendpoot, multitasking is je niet vreemd
  • Kennis van sociale wetgeving is een must
  • Je bent empathisch en commercieel ingesteld en weet zowel klant als huishoudhulp te helpen
  • Creatief meedenken met je collega’s om acties uit te werken naar potentiële klanten of huishoudhulpen
  • Computervaardig
  • Bachelor diploma
  • NL
  • De klant begeleiden bij de te ondernemen stappen
    De acties opvolgen en een voortgangstraject voorstellen
  • Noden en verwachtingen van de klant-werkgever identificeren (aanwerving, competentiebeheer, opleiding, ... )
    De samenwerkingsmodaliteiten bepalen
  • Dossiers van vacatures beheren (inschrijving, opvolging van de vervulling, ...)
  • Klanten onthalen en informeren (tewerkstellingsmaatregelen, vergoeding, opleidingsmogelijkheden, ...)
  • De vraag identificeren en de noden van de klant analyseren (promotie, opleiding, integratie, ...)
  • Actieplannen uitwerken en opstarten
    De resultaten evalueren
  • Werken met een doelgroep: Werknemers
  • Samen het individuele project bepalen (tewerkstelling, bedrijfsoprichting, opleiding, ...)
    Acties voorstellen (infosessies, werkaanbiedingen, ...)
  • Werken met een doelgroep: Werkzoekenden
  • Vakdocumentatie bijwerken (wijzigingen in reglementering, plaatsen waar men terecht kan, ...) en ter beschikking stellen van het publiek
  • Collectieve acties rond opleiding, tewerkstelling, vergoeding, … uitwerken en leiden

Aanbod

Wij verwachten dat je het beste van jezelf geeft. die inspanningen waarderen wij met een uitdagend loonpakket.

Een tof team van collega's in jouw kantoor en de andere 23 kantoren zijn hiervan reeds overtuigd!

Er staan tal van extralegale voordelen op jou te wachten:

- maaltijdcheques

- bonus

- km-vergoeding

- onkostenvergoeding

Solliciteren

Sofie Vercauter
sofie@hulpinhuis.be

Solliciteren